SEO SNEL bedrijfslogo

Persona

Persona

Persona

Een persona in UX Design is de karakterisering van een gebruiker die een deel van uw doelgroep vertegenwoordigt. In een project kunt u een willekeurig aantal persona's maken die representatief zijn voor een reeks gebruikersbehoeften en -wensen. De oplossingen die u biedt, moeten aan deze behoeften voldoen om waarde te leveren aan uw doelgroep. Persona's worden gemaakt tijdens de definitiefase van een project om de specifieke behoeften van uw doelgroep beter te begrijpen. Persona's worden tijdens de levenscyclus van het project als referentie gebruikt om ervoor te zorgen dat elke beslissing wordt genomen in functie van de geïdentificeerde persona's. Als u een functionaliteit ontwerpt die niet direct voldoet aan de behoeften van een persona, dan moet u deze niet ontwerpen, omdat uw persona's niet correct zijn.

Soorten persona's

Anekdotisch - Niet-getoetste overtuigingen over hoe een ideale gebruiker eruit ziet. Historisch, statistisch en secundair onderzoek kan worden gebruikt bij het creëren van deze persona's.

Voorlopig - voorlopige persona's zijn samengesteld op basis van input van belangrijke interne belanghebbenden.

Gevalideerd - Persona's op basis van zowel kwalitatief als kwantitatief onderzoek, evenals interviews met echte gebruikers om hun demografie, gedrag en motivaties accuraat weer te geven.

Persona's zijn levende documenten en moeten regelmatig worden bezocht. Als u alleen tijd hebt voor anekdotische persona's, dan is dat goed – maar zorg ervoor dat u ook met echte gebruikers praat.

Wat hebben uw klanten nodig en / of wat verwachten ze van u? Wat kan uw bedrijf hen bieden? Persona's kunnen helpen om eventuele hiaten te overbruggen en kansen voor bedrijfsgroei te markeren.

Hoe Personas te creëren?

Bepaal de methode van onderzoek

De eerste stap is om uit te zoeken wie uw potentiële klanten zijn, wat we nu moeten doen, is niet om vanuit het niets voor te stellen om onderzoek te doen naar mensen van verschillende gebieden, leeftijden, opleidingsniveaus, enz. De normale onderzoeksmethoden zijn een vragenlijst, online of offline en face-to-face interviews.

Gebruikers vinden

Het design team of de afdeling productontwikkeling kan vragen stellen of een onderwerp voorstellen waar ze informatie over nodig hebben om te bepalen wie hun gebruikers zijn tijdens de interviews.

Hypotheses bouwen

In dit deel is het het belangrijkste om het verschil te vinden tussen alle potentiële gebruikers op basis van de onderzoeksconclusies. Na te hebben vastgesteld wat het verschil is, is het noodzakelijk om hypothesen te maken over de reden waarom er ongelijkheden zijn tussen die potentiële gebruikers.

Keuringen

De vereiste zijn: om erachter te komen wat de Persona zou willen en niet leuk vind en wat zijn voorkeur is, in welke situatie al de Persona het product gebruiken.

Gebruikers patronen

Door de informatie die via anterieure delen wordt verkregen te classificeren, kan de groep nu controleren of leden de juiste gebruikersetiquette hebben gevonden.

De basis van Persona-gegevens

Zoals vermeld aan het begin van dit artikel is Persona een concreet model van het typische beeld van potentiële klanten, we moeten meer beschrijvingen toevoegen om het beeld van de Persona te verrijken. De beschrijvingen worden gemaakt op basis van de verkregen gegevens, maar tegelijkertijd moeten we er meer persoonlijke informatie voor gebruiken, zoals identiteit, geslacht, het werk en dagelijkse bezigheden die het gebruik van het product kunnen beïnvloeden.

Kenmerken van een goede Persona

Een goede Persona kan het team ondersteunen tijdens het UX-onderzoek en het uiteindelijke doel is om een product met een geweldige UX te maken. Bovendien kan de groep met de ontwikkeling van Personas sneller reageren wanneer de gebruikersvereisten veranderen.

Klantloyaliteit onderzoeken

Groei van omzet en besparen op kosten met loyaliteit metingen? Vergroot de Loyaliteit onder uw Consumenten, Medewerkers of Zakelijke partners. Persoonlijk contact en een hoge mate van service zijn hierbij belangrijk. Een vast contactpersoon zal u begeleiden en bij vragen wordt u direct geholpen. We verlaten de opdracht pas als u tevreden bent.
  1. Home
  2. Persona

Content Marketing

Content Marketing

Content is altijd koning, maar de heerser van vandaag heeft een vreemde vorm van democratie gekozen. Uw koning moet de mogelijkheid hebben om de meerderheid te sussen.

Evolved Search Engine Optimization

Evolved Search Engine Optimization

SEO blijft veranderen en we zijn voortdurend in ontwikkeling om de best mogelijke resultaten te leveren. Wij zullen het plan dat werkt voor u maken.

Pay Per Click (PPC)

Pay Per Click

Zoekmachines besteden meer tijd aan premium voorpagina's met betaalde onroerend goed vermeldingen. U moet daar ook deel van gaan uitmaken. Wij bouwen een krachtige PPC Campagne.

Pay Per Click

Conversie Optimalisatie

Conversie Optimalisatie

Maak van uw toevallige bezoekers betalende klanten. Ga dan naar de volgende stap en zet ze om in Brand Advocates, die het woord, het woord van uw merk, zullen verspreiden. Start vandaag met Conversie Optimalisatie.

Conversie Optimalisatie

Web Ontwikkeling

Web Ontwikkeling

Krijg een website die werkt. Moderne klanten hebben hoge verwachtingen, de oude site is gewoon niet meer van deze tijd. Maak vandaag een nieuwe start. Een moderne website die geschikt is voor elk scherm.

Web Ontwikkeling

Sociale Media marketing

Sociale Media Marketing

Bouw een gemeenschap van Brand Advocates. Laat hen het woord van uw bedrijf verspreiden. Onze social media experts helpen u om klanten op de juiste platforms aan te trekken. Begin vandaag nog!

Sociale Media Marketing

Optimalisatie

Onze zoekmachine optimalisatie (SEO) diensten zijn ontworpen om de zichtbaarheid te verhogen binnen de algoritmische ('natuurlijke', 'organische' of 'vrije') zoekresultaten om kwalitatief en gericht verkeer te leveren naar uw website. We zijn een full-service online marketing bureau en specialist in SEO en de #1 op het gebied van online marketing in Nederland. Het optimaliseren van uw website is ons dagelijks werk. Online marketing bureau SEO SNEL.

Optimalisatie »

Webteksten

Het produceren van content die prospects en klanten bezighoudt, is de grootste uitdaging van content marketing waar bedrijven vandaag de dag mee geconfronteerd worden. Wij hebben de tijd, inzet en middelen die nodig zijn om waardevolle content activa voor uw team te creëren. Wij hebben de beste SEO tekstschrijver in huis die SEO teksten schrijft voor uw website en SEO tips geeft. Deze tekstschrijver werkt volgens een SEO Checklist en zal uw SEO teksten op een professionale manier schrijven.

Webteksten »

Webstatistieken

Google Analytics is één van de meest doeltreffende instrumenten in online marketing. Door gebruik te maken van Google Analytics data kunnen wij niet alleen inzicht krijgen in hoeveel verkeer er naar uw site komt, maar ook waar het verkeer vandaan komt en wat gebruikers ter plaatse doen. Een Google Analytics account is onmisbaar voor elke website en onze Google Analytics consultant helpt u graag bij het installeren en het uitlezen van de statistieken van uw website.

Webstatistieken »

Zoekmachine Optimalisatie

Het bouwen van een solide basis voor economische groei. Technische SEO analyse is de basis van elke levensvatbare SEO campagne. Zonder deskundige website-analyse, is het onmogelijk om te weten hoe en of de zoekmachines uw website zien. We bieden de beste SEO (Search Engine Optimization) en online marketing diensten van Nederland. Onze SEO diensten bieden de garantie op een toppositie in Google. Neem vandaag nog contact met ons op en uw website zal snel stijgen.

Zoekmachineoptimalisatie »

Zoekmachine Adverteren

We begrijpen dat het succes van gerichte reclame een samenwerkingsverband is. Wij willen samen met u de zoekwoorden en de belangrijkste zinnen, die relevant zijn voor rankings, verbeteren. Een Google AdWords expert zal samen met u bepalen welke zoekwoorden de meest kansen hebben om te groeien. Aan de hand van de SEO score en SEO check van uw website beoordelen wij of de uitslag die de SEO check laat zien het noodzakelijk maakt om de SEO content van uw SEO website aan te passen.

Zoekmachine Adverteren »

E-mail Marketing

Wat is e-mail marketing? E-mail marketing is een vorm van direct marketing die gebruik maakt van e-mail om een commerciële boodschap, over een product of dienst van uw bedrijf, aan potentiële en huidige klanten over te brengen. E-mail marketing is een vorm van viral marketing en direct marketing waarmee u tegen lage kosten kunt adverteren. Onze e-mail marketing consultant kent alle marketing trends op het gebied van e-mail marketing en helpt uw bedrijf met het maken van effectieve mailings

E-mail Marketing »

Internet Adverteren

Zoals PPC (pay per click) al aangeeft, betaalt u wanneer bezoekers klikken op uw advertentie. Met andere woorden u betaalt alleen voor het daadwerkelijk doorklikken naar uw website. Met PPC (pay per click) marketing kunt u tegen lage kosten adverteren op het internet. Uw website wordt weergegeven volgens uw bod voor een bepaald zoekwoord. Onze online marketing consultant bedenkt de beste marketing strategie voor uw bedijf. Met Google Adwords Pay Per Click adverteren kunt u altijd op de eerste plek staan.

Internet Adverteren »

Facebook Adverteren

Sociale Media Advertentie Diensten. Bereik uw doelgroep. Dankzij sociale media reclame kunnen merken gerichte advertenties leveren aan gekwalificeerde gebruikers en efficiënter verkeer naar hun websites leiden. Sociale media reclame zorgt voor micro-targeting van uw core doelgroep op basis van onder andere de locatie, leeftijd, geslacht en interesses. Adverteren op Facebook doet u tegen lage kosten. Facebook Marketing en een advertentie op facebook trekt altijd de aandacht van uw doelgroep.

Facebook Adverteren »