Parameters
Parameters
Soms komt u een website tegen met een belachelijk lange URL.
Dit is waar UTM-parameters om de hoek komen kijken.
De UTM-parameters helpen bij het sorteren van uw inkomende verkeer op basis van de bronnen.
Er zijn 5 soorten UTM-parameters die u aan uw URL kunt toevoegen om het verkeer te volgen.
U kunt een hele reeks online hulpmiddelen vinden voor het genereren van UTM-parameters:
De gemakkelijkste manier is om Google Analytics URL Builder te gebruiken.
Hoe werkt dit in de praktijk?
Wanneer iemand op een URL klikt met UTM-tags, worden deze parameters verzonden voor tracking naar uw Google Analytics-account. U kunt vervolgens de prestaties van uw verkeersbronnen controleren in het tabblad Acquisitie.
Als u alleen naar uw GA-rapporten kijkt, kunt u echter niet alle bestaande gegevens van uw contacten gebruiken. Dus graven we een beetje dieper met onze tools.
We hebben de UTM-parameters ingesteld op ons formulier op de landingspagina gemaakt met ons CMS. Aangezien de CMS is geïntegreerd in ons marketingautomatiseringsplatform, kunnen we de UTM-parameters volgen, die helemaal terug te herleiden zijn naar de automatiseringstool.
Op deze manier kunnen we de multichannel-bezoekersstatistieken en de contactgegevens bekijken die zijn opgegeven in het leadformulier.
Communicatie parameters
Communicatieparameters zijn de parameters die u kunt gebruiken om uw producten te promoten:
Reclame - advertenties, gedrukte media, internet, catalogi, brochures, tijdschriften, flyers, bioscoop / tv / radio-commercials, tentoonstellingsgidsen, bewegwijzering, relatiegeschenken, enz.
Verkooppromotie - voorbeeldproducten, introductieaanbod, demonstratie, in-store displays.
Public relations - publiciteit, storytelling, persberichten, evenementen, educatief materiaal.
Beurs en tentoonstelling presentatie
Sponsoring bieden voor culturele en sport evenementen.
Persoonlijke verkooppromotie - offertes, cold calling, direct mailing
Een gekwalificeerde lead is het punt waarop marketing bepaalt dat een lead klaar is om aan de verkoopafdeling te worden overgedragen. Om deze overdracht te laten werken, moet de verkoop afdeling het eens worden over wanneer dat punt is bereikt. Zonder dit goed af te stemmen krijgt het verkoopteam leads waarvan ze zeggen dat ze nog niet klaar zijn (en ze willen hun kostbare tijd niet verspillen aan het opvolgen van ongeschikte leads). Marketing vindt dat de verkoopafdeling niet genoeg aandacht schenkt aan die zuurverdiende leads, vooral wanneer er drie briljante, gecompliceerde cross-channelcampagnes (inclusief één video en een infographic) nodig waren om die leads te genereren.
Een gekwalificeerde demografische lead
De eerste stap is het identificeren van de demografische parameters van een gekwalificeerde lead. Analyseer uw huidige klantenbestand om gemeenschappelijke noemers te vinden. Zoek naar firmografische en demografische parameters zoals bedrijfsgrootte (werknemers of inkomsten), industrie, functie, bedrijfsmodel en / of geografische locatie.
Een gekwalificeerde lead moet relevante betrokkenheid hebben aangetoond
Kijk naar de activiteitengeschiedenis van de lead. Hebben ze een e-mail geopend en erop geklikt? Een webinar bijgewoond? Een formulier ingevuld? Een concurrentieanalyse gedownload? Welke webpagina's hebben ze bekeken en hoe lang? Een echt gekwalificeerde lead geeft proactieve betrokkenheid en specifieke interesse in een product of probleem weer.
Een gekwalificeerde lead moet klaar zijn om met de verkoopafdeling te spreken
Marketeers: stuur geen ongekwalificeerde leads naar de verkoopafdeling. Dit schaadt het vertrouwen en remt hun verlangen om door de marketing gegenereerde leads op te volgen. Voor een goede samenwerking moet de verkoopafdeling kunnen vertrouwen op de leads die u ze stuurt. Toen u uw onderzoek naar buyer personas deed had u het pad moeten indentificeren die uw kopers hebben afgelegd om uiteindelijk klant te worden. Wees u heel goed bewust van de stappen in een later stadium die wijzen op koopsignalen, zodat u deze als zodanig kunt aanmerken. Hierdoor weet de verkoopafdeling waarom u hen de leads hebt gegeven en hierdoor zal het vertrouwen in uw proces toenemen.
Klantloyaliteit onderzoeken
Groei van omzet en besparen op kosten met loyaliteit metingen? Vergroot de Loyaliteit onder uw Consumenten, Medewerkers of Zakelijke partners. Persoonlijk contact en een hoge mate van service zijn hierbij belangrijk. Een vast contactpersoon zal u begeleiden en bij vragen wordt u direct geholpen. We verlaten de opdracht pas als u tevreden bent.
-
Home
-
Parameters
Content Marketing
Content is altijd koning, maar de heerser van vandaag heeft een vreemde vorm van democratie gekozen. Uw koning moet de mogelijkheid hebben om de meerderheid te sussen.
Evolved Search Engine Optimization
SEO blijft veranderen en we zijn voortdurend in ontwikkeling om de best mogelijke resultaten te leveren. Wij zullen het plan dat werkt voor u maken.
Pay Per Click (PPC)
Zoekmachines besteden meer tijd aan premium voorpagina's met betaalde onroerend goed vermeldingen. U moet daar ook deel van gaan uitmaken. Wij bouwen een krachtige PPC Campagne.
Conversie Optimalisatie
Maak van uw toevallige bezoekers betalende klanten. Ga dan naar de volgende stap en zet ze om in Brand Advocates, die het woord, het woord van uw merk, zullen verspreiden. Start vandaag met Conversie Optimalisatie.
Web Ontwikkeling
Krijg een website die werkt. Moderne klanten hebben hoge verwachtingen, de oude site is gewoon niet meer van deze tijd. Maak vandaag een nieuwe start. Een moderne website die geschikt is voor elk scherm.
Sociale Media marketing
Bouw een gemeenschap van Brand Advocates. Laat hen het woord van uw bedrijf verspreiden. Onze social media experts helpen u om klanten op de juiste platforms aan te trekken. Begin vandaag nog!
Optimalisatie
Onze zoekmachine optimalisatie (SEO) diensten zijn ontworpen om de zichtbaarheid te verhogen binnen de algoritmische ('natuurlijke', 'organische' of 'vrije') zoekresultaten om kwalitatief en gericht verkeer te leveren naar uw website. We zijn een full-service online marketing bureau en specialist in SEO en de #1 op het gebied van online marketing in Nederland. Het optimaliseren van uw website is ons dagelijks werk. Online marketing bureau SEO SNEL.
Optimalisatie »
Webteksten
Het produceren van content die prospects en klanten bezighoudt, is de grootste uitdaging van content marketing waar bedrijven vandaag de dag mee geconfronteerd worden. Wij hebben de tijd, inzet en middelen die nodig zijn om waardevolle content activa voor uw team te creëren. Wij hebben de beste SEO tekstschrijver in huis die SEO teksten schrijft voor uw website en SEO tips geeft. Deze tekstschrijver werkt volgens een SEO Checklist en zal uw SEO teksten op een professionale manier schrijven.
Webteksten »
Webstatistieken
Google Analytics is één van de meest doeltreffende instrumenten in online marketing. Door gebruik te maken van Google Analytics data kunnen wij niet alleen inzicht krijgen in hoeveel verkeer er naar uw site komt, maar ook waar het verkeer vandaan komt en wat gebruikers ter plaatse doen. Een Google Analytics account is onmisbaar voor elke website en onze Google Analytics consultant helpt u graag bij het installeren en het uitlezen van de statistieken van uw website.
Webstatistieken »
Zoekmachine Optimalisatie
Het bouwen van een solide basis voor economische groei. Technische SEO analyse is de basis van elke levensvatbare SEO campagne. Zonder deskundige website-analyse, is het onmogelijk om te weten hoe en of de zoekmachines uw website zien. We bieden de beste SEO (Search Engine Optimization) en online marketing diensten van Nederland. Onze SEO diensten bieden de garantie op een toppositie in Google. Neem vandaag nog contact met ons op en uw website zal snel stijgen.
Zoekmachineoptimalisatie »
Zoekmachine Adverteren
We begrijpen dat het succes van gerichte reclame een samenwerkingsverband is. Wij willen samen met u de zoekwoorden en de belangrijkste zinnen, die relevant zijn voor rankings, verbeteren. Een Google AdWords expert zal samen met u bepalen welke zoekwoorden de meest kansen hebben om te groeien. Aan de hand van de SEO score en SEO check van uw website beoordelen wij of de uitslag die de SEO check laat zien het noodzakelijk maakt om de SEO content van uw SEO website aan te passen.
Zoekmachine Adverteren »
E-mail Marketing
Wat is e-mail marketing? E-mail marketing is een vorm van direct marketing die gebruik maakt van e-mail om een commerciële boodschap, over een product of dienst van uw bedrijf, aan potentiële en huidige klanten over te brengen. E-mail marketing is een vorm van viral marketing en direct marketing waarmee u tegen lage kosten kunt adverteren. Onze e-mail marketing consultant kent alle marketing trends op het gebied van e-mail marketing en helpt uw bedrijf met het maken van effectieve mailings
E-mail Marketing »
Internet Adverteren
Zoals PPC (pay per click) al aangeeft, betaalt u wanneer bezoekers klikken op uw advertentie. Met andere woorden u betaalt alleen voor het daadwerkelijk doorklikken naar uw website. Met PPC (pay per click) marketing kunt u tegen lage kosten adverteren op het internet. Uw website wordt weergegeven volgens uw bod voor een bepaald zoekwoord. Onze online marketing consultant bedenkt de beste marketing strategie voor uw bedijf. Met Google Adwords Pay Per Click adverteren kunt u altijd op de eerste plek staan.
Internet Adverteren »
Facebook Adverteren
Sociale Media Advertentie Diensten. Bereik uw doelgroep. Dankzij sociale media reclame kunnen merken gerichte advertenties leveren aan gekwalificeerde gebruikers en efficiënter verkeer naar hun websites leiden. Sociale media reclame zorgt voor micro-targeting van uw core doelgroep op basis van onder andere de locatie, leeftijd, geslacht en interesses. Adverteren op Facebook doet u tegen lage kosten. Facebook Marketing en een advertentie op facebook trekt altijd de aandacht van uw doelgroep.
Facebook Adverteren »