Keyword
Keyword
Een keyword is een term die in online marketing wordt gebruikt om een woord of een groep woorden te beschrijven die een internetgebruiker gebruikt om een zoekopdracht uit te voeren in een zoekmachine of zoekbalk.
In een SEO strategie zijn keywords erg belangrijk en deze moeten de kern vormen van elke tekst die voor een website wordt geschreven (aanwezig in de content, titels meta description en andere SEO elementen).
Keywords moeten zorgvuldig worden geselecteerd en toegepast voordat de content online wordt geplaatst.
Waarom zijn keywords belangrijk?
Keywords zijn belangrijk omdat ze de spil vormen tussen wat mensen zoeken en de content die u aanbiedt om aan die behoefte te voldoen. Het doel van het behalen van hoge rankings in zoekmachines is om organisch verkeer naar uw site te leiden via de zoekmachine-resultatenpagina (SERP) en de keywords die u wilt targeten (dit betekent de keywords die u wilt opnemen in uw content) bepalen welk soort verkeer u krijgt. Als u bijvoorbeeld een beddenwinkel heeft, dan wilt u wellicht gevonden worden voor het keyword beddenwinkel, maar als u niet oplet, dan trekt u misschien verkeer aan dat geïnteresseerd is in het vinden van een nieuwe plek om te slapen.
keywords zijn net zo belangrijk voor uw doelgroep als voor uw content, omdat u op een iets andere manier kunt beschrijven wat uw aanbiedt dan dat mensen erom vragen. Als u content wilt maken die organisch goed scoort en bezoekers naar uw site wilt leiden, dan moet u de behoeften van die bezoekers begrijpen, de taal die zij gebruiken spreken en het type content dat ze zoeken aanbieden. U kunt dit doen door met uw klanten te praten, forums te bezoeken en uw eigen keyword onderzoek uit te voeren met een tool als Ubersuggest.
Hoe gebruik ik keywords in mijn berichten en op mijn landingspagina's?
Er was een tijd dat u zoveel mogelijk keywords aan uw pagina's en berichten kon toevoegen, een beetje ouderwetse keyword stuffing kon doen en hiermee in de zoekmachines kon scoren. Maar een tekst met veel dezelfde keywords biedt geen prettige leeservaring. En omdat gebruikers dit soort content verschrikkelijk vinden om te lezen, vindt Google het ook verschrikkelijk. Dat is waarom hoge posities in Google door middel van keyword stuffing verleden tijd zijn.
Wat zijn de vuistregels? Het is vooral erg belangrijk dat uw content makkelijk leesbaar is. Natuurlijk moet u keywords gebruiken in uw teksten, maar gebruik de keywords niet in elke zin. Over het algemeen geldt dat als 1 a 2% van alle woorden van uw SEO tekst een keyword is, u het niet overdrijft. Zorg ervoor dat uw zoekwoorden goed verdeeld zijn over uw tekst. Plaats niet al uw zoekwoorden in de eerste alinea omdat u denkt dat u dan klaar bent met dat gedeelte van de zoekmachine optimalisatie.
Hoe kies ik de beste keywords?
Kies de juiste woorden voor uw zoekopdracht door u te concentreren op keywords die geschikt zijn voor uw site. Nadat u het keyword hebt gedefinieerd en het geen conversie kan bieden voor de producten of diensten die u aanbiedt, heeft het geen om ze te targeten.
Aantal woorden in een keyword:
Bij het zoeken naar keywords met een keyword tool is het zoekvolume en de concurrentiepositie van het gedefinieerde keyword belangrijker dan het aantal woorden dat wordt gebruikt. Als u de long tail-keywords gemaximaliseerd hebt en het aantal maandelijkse zoekopdrachten voor deze keywords en concurrentie niet te hoog zijn, dan noemen we deze keywords: zoekwoorden met een laag zoekvolume en lage concurrentie.
Zoekvolume van een keyword:
Wanneer u op zoek bent naar een geschikt keyword, is het zoekvolume erg belangrijk. Investeren in een keyword met een hoog zoekvolume, zal zeker meer bezoek naar u website leiden, maar de concurrentie zal ook veel groter zijn. U kunt dergelijke zoekwoorden alleen definiëren met behulp van een keyword tool.
Nadat u een keyword gedefinieerd hebt, target u alleen op de sweet spots om meer naamsbekendheid op te bouwen
• Gebruik geen keywords met meerdere betekenissen.
• Richt u altijd op langere zinnen, die twee tot drie woorden bevatten.
• Verzamel een lijst met keywords.
• Vraag mensen om u heen hoe ze naar uw website zouden zoeken. Dit stelt u in staat om keywords te definiëren.
• Richt u vooral op de zelfstandige naamwoorden.
• Voeg bijvoeglijke naamwoorden toe aan de zelfstandige naamwoorden.
• Maak een lijst met verschillende categorieën van bijvoeglijke naamwoorden, zoals een vergelijking, kwalificatie, functie, attributen en actie.
• Terwijl u een keyword definieert, vraagt u zich af wat uw klanten nodig hebben? Welk probleem proberen ze op te lossen? Welke woorden gebruiken ze om hun problemen te verklaren?
• Welke content / webpagina heeft u op uw site die aan iemands zoekopdracht zou voldoen? Welke woorden zou u gebruiken om die content te vinden?
• Hoe zou u uw product aan een leek omschrijven?
• Controleer uw huidige posities in de zoekresultaten.
• Richt u bij het definiëren van keywords niet op bestaande klanten.
• Om keywords goed te kunnen definiëren, is het noodzakelijk dat u alle keyword varianten onderzoekt.
Geschiedenis: Vroeger gebruikten bibliotheken, zoekmachines en andere databases een metatagsysteem waarbij een persoon besliste welke keywords het boek of artikel beschreven. Dit systeem is nog steeds terug te vinden in bibliotheken.
Keyword insertion
Het dynamische invoegen van keywords is een functie die adverteerders in staat telt om op maat gemaakte advertenties te tonen aan gebruikers. Hieronder leest u meer over wat deze functie is, wanneer u deze moet gebruiken en hoe u deze kunt gebruiken om meer clicks op uw campagnes te krijgen.
Wat is dynamic keyword insertion?
Om gebruikers advertenties te laten zien die specifiek zijn, moeten SEA consultants een groot aantal advertenties maken. Dit is tijdrovend en het grote aantal campagnes is op deze manier moeilijk te beheren. Dat is waar dynamic keyword insertion om de hoek komt. Met deze functie kunt u keywords dynamisch aanpassen aan de advertentietekst die klanten zien, afhankelijk van waar ze naar zoeken. Ze worden allemaal naar dezelfde landing page geleid, maar afhankelijk van de specifieke zoekopdracht die ze hebben gebruikt, zien ze verschillende advertentieteksten. De andere optie is veel specifieker en laat gebruikers weten dat u precies datgene hebt waarnaar ze op zoek zijn. We zijn allemaal gewend aan brede zoekwoordcombinaties, maar we weten ook dat hierdoor niet altijd de meest relevante advertenties voor bepaalde zoekopdrachten worden getoond. Als u gebruikers vooraf laat weten dat uw advertentie relevant is voor hun zoekopdracht, krijgt u aanzienlijk meer clicks.
Wat is een AdWords keyword generator?
De Google AdWords keyword generator is een gratis zoekwoorden onderzoek tool waarmee u automatisch nieuwe zoekwoorden combinaties kunt genereren en op deze manier gerichter AdWords-advertenties kunt plaatsen door bijvoorbeeld woordgroepen te gebruiken.
Hoe werkt een gratis keyword generator / keyword mixer?
De zoekwoordgenerator maakt verschillende combinaties van maximaal vier lijsten met keywords die u definieert. Elk keyword wordt gecombineerd met elk ander keyword - de keywords worden ook in verschillende volgorde gegenereerd. De nieuwe lijsten met keywords worden in uw browser gegenereerd, zodat er nergens data hoeft worden overgedragen. Tip: twee tools voor zoekwoorden onderzoek die lijsten met keywords voor u genereren:
• Ubersuggest
• keyword.io
Marktaandeel
Bureau SEO-SNEL helpt u om uw marktaandeel te verhogen. Dankzij onze unieke concurrentieanalyse weten we waar uw kansen liggen. Persoonlijk contact en een hoge mate van service zijn hierbij belangrijk. Een vast contactpersoon zal u begeleiden en bij vragen wordt u direct geholpen. We verlaten de opdracht pas als u tevreden bent.
-
Home
-
Keyword
Content Marketing
Content is altijd koning, maar de heerser van vandaag heeft een vreemde vorm van democratie gekozen. Uw koning moet de mogelijkheid hebben om de meerderheid te sussen.
Evolved Search Engine Optimization
SEO blijft veranderen en we zijn voortdurend in ontwikkeling om de best mogelijke resultaten te leveren. Wij zullen het plan dat werkt voor u maken.
Pay Per Click (PPC)
Zoekmachines besteden meer tijd aan premium voorpagina's met betaalde onroerend goed vermeldingen. U moet daar ook deel van gaan uitmaken. Wij bouwen een krachtige PPC Campagne.
Conversie Optimalisatie
Maak van uw toevallige bezoekers betalende klanten. Ga dan naar de volgende stap en zet ze om in Brand Advocates, die het woord, het woord van uw merk, zullen verspreiden. Start vandaag met Conversie Optimalisatie.
Web Ontwikkeling
Krijg een website die werkt. Moderne klanten hebben hoge verwachtingen, de oude site is gewoon niet meer van deze tijd. Maak vandaag een nieuwe start. Een moderne website die geschikt is voor elk scherm.
Sociale Media marketing
Bouw een gemeenschap van Brand Advocates. Laat hen het woord van uw bedrijf verspreiden. Onze social media experts helpen u om klanten op de juiste platforms aan te trekken. Begin vandaag nog!
Optimalisatie
Onze zoekmachine optimalisatie (SEO) diensten zijn ontworpen om de zichtbaarheid te verhogen binnen de algoritmische ('natuurlijke', 'organische' of 'vrije') zoekresultaten om kwalitatief en gericht verkeer te leveren naar uw website. We zijn een full-service online marketing bureau en specialist in SEO en de #1 op het gebied van online marketing in Nederland. Het optimaliseren van uw website is ons dagelijks werk. Online marketing bureau SEO SNEL.
Optimalisatie »
Webteksten
Het produceren van content die prospects en klanten bezighoudt, is de grootste uitdaging van content marketing waar bedrijven vandaag de dag mee geconfronteerd worden. Wij hebben de tijd, inzet en middelen die nodig zijn om waardevolle content activa voor uw team te creëren. Wij hebben de beste SEO tekstschrijver in huis die SEO teksten schrijft voor uw website en SEO tips geeft. Deze tekstschrijver werkt volgens een SEO Checklist en zal uw SEO teksten op een professionale manier schrijven.
Webteksten »
Webstatistieken
Google Analytics is één van de meest doeltreffende instrumenten in online marketing. Door gebruik te maken van Google Analytics data kunnen wij niet alleen inzicht krijgen in hoeveel verkeer er naar uw site komt, maar ook waar het verkeer vandaan komt en wat gebruikers ter plaatse doen. Een Google Analytics account is onmisbaar voor elke website en onze Google Analytics consultant helpt u graag bij het installeren en het uitlezen van de statistieken van uw website.
Webstatistieken »
Zoekmachine Optimalisatie
Het bouwen van een solide basis voor economische groei. Technische SEO analyse is de basis van elke levensvatbare SEO campagne. Zonder deskundige website-analyse, is het onmogelijk om te weten hoe en of de zoekmachines uw website zien. We bieden de beste SEO (Search Engine Optimization) en online marketing diensten van Nederland. Onze SEO diensten bieden de garantie op een toppositie in Google. Neem vandaag nog contact met ons op en uw website zal snel stijgen.
Zoekmachineoptimalisatie »
Zoekmachine Adverteren
We begrijpen dat het succes van gerichte reclame een samenwerkingsverband is. Wij willen samen met u de zoekwoorden en de belangrijkste zinnen, die relevant zijn voor rankings, verbeteren. Een Google AdWords expert zal samen met u bepalen welke zoekwoorden de meest kansen hebben om te groeien. Aan de hand van de SEO score en SEO check van uw website beoordelen wij of de uitslag die de SEO check laat zien het noodzakelijk maakt om de SEO content van uw SEO website aan te passen.
Zoekmachine Adverteren »
E-mail Marketing
Wat is e-mail marketing? E-mail marketing is een vorm van direct marketing die gebruik maakt van e-mail om een commerciële boodschap, over een product of dienst van uw bedrijf, aan potentiële en huidige klanten over te brengen. E-mail marketing is een vorm van viral marketing en direct marketing waarmee u tegen lage kosten kunt adverteren. Onze e-mail marketing consultant kent alle marketing trends op het gebied van e-mail marketing en helpt uw bedrijf met het maken van effectieve mailings
E-mail Marketing »
Internet Adverteren
Zoals PPC (pay per click) al aangeeft, betaalt u wanneer bezoekers klikken op uw advertentie. Met andere woorden u betaalt alleen voor het daadwerkelijk doorklikken naar uw website. Met PPC (pay per click) marketing kunt u tegen lage kosten adverteren op het internet. Uw website wordt weergegeven volgens uw bod voor een bepaald zoekwoord. Onze online marketing consultant bedenkt de beste marketing strategie voor uw bedijf. Met Google Adwords Pay Per Click adverteren kunt u altijd op de eerste plek staan.
Internet Adverteren »
Facebook Adverteren
Sociale Media Advertentie Diensten. Bereik uw doelgroep. Dankzij sociale media reclame kunnen merken gerichte advertenties leveren aan gekwalificeerde gebruikers en efficiënter verkeer naar hun websites leiden. Sociale media reclame zorgt voor micro-targeting van uw core doelgroep op basis van onder andere de locatie, leeftijd, geslacht en interesses. Adverteren op Facebook doet u tegen lage kosten. Facebook Marketing en een advertentie op facebook trekt altijd de aandacht van uw doelgroep.
Facebook Adverteren »