SEO SNEL bedrijfslogo

E-commerce

E-commerce

e-Commerce

E-Commerce (elektronische handel of EC) is de koop en verkoop van goederen en diensten, of het verzenden van data, over een elektronisch netwerk, in de eerste plaats op het internet. Deze zakelijke transacties vinden plaats hetzij als business-to-business, business-to-consumer, consumer-to-consumer of consumer-to-business. De termen e-commerce en e-business worden vaak door elkaar gebruikt. De term e-tail wordt soms ook gebruikt in verwijzing naar transactionele processen voor online winkelen.

Geschiedenis van e-commerce

Het begin van de e-commerce kan worden herleid tot de jaren 1960, toen bedrijven begonnen door met behulp van Electronic Data Interchange (EDI) zakelijke documenten met andere bedrijven te delen. In 1979, ontwikkelde het American National Standards Institute ASC X12 als een universele standaard voor bedrijven om documenten te delen via elektronische netwerken. Nadat het aantal individuele gebruikers die elektronische documenten met elkaar gingen delen in de jaren 80 groeide, was er in de jaren 90 door de opkomst van eBay en Amazon een revolutie in de e-commerce industrie. Consumenten konden nu eindeloze hoeveelheden items online kopen.

E-commerce toepassingen

E-commerce wordt uitgevoerd met behulp van een verscheidenheid aan toepassingen, zoals e-mail, online catalogi, winkelwagentjes, EDI, File Transfer Protocol, en web services. Dit geldt ook voor business-to-business activiteiten en outreach zoals het gebruik van e-mail voor ongevraagde advertenties (dat meestal wordt gezien als spam) aan consumenten en bedrijven, alsmede e-nieuwsbrieven versturen naar abonnees. Tegenwoordig proberen meer bedrijven om consumenten direct online te verleiden, met behulp van tools zoals een digitale kortingscode, social media marketing en gerichte advertenties. De voordelen van e-commerce zijn onder meer de 24/7 beschikbaarheid, snelheid, brede beschikbaarheid van goederen en diensten voor de consument, goede bereikbaarheid en het internationale bereik. De nadelen zijn de beperkte klantenservice, en dat de consument niet in staat is om het product te zien of aan te raken voorafgaand aan de aankoop. Ook de levertijd kan als een nadeel worden gezien.

Wat is e-commerce marketing?

E-commerce marketing gaat over het stellen van doelen, het bedenken van strategieën en tactieken om een duurzame groei van het aantal bezoekers te bewerkstelligen dat resulteert in meer verkopen.

Een marketingdoel kan bezoekers, omzet of klantgericht zijn.

Een strategie geeft de richting aan naar uw doel. Dus om het doel om maandelijks meer omzet maand op maand te genereren, besluit u de volgende strategieën te gaan gebruiken: • Richt u op een kleine groep enthousiaste klanten.

• Vergroot de bekendheid en het bereik van het merk.

• Gebruik upper funnel organisch verkeer om uw e-maillijst uit te breiden.

• Wordt een autoriteit in uw markt.

Oké, dit zijn de strategieën. Nu, een tactiek hoe u uw strategie moet gaan uitvoeren.

Gebruik een groeistrategie om meer bezoekers naar uw site te genereren

De tactieken die u van plan bent te gebruiken om dit mogelijk te maken, kunnen als volgt zijn:

• Betaalde advertenties op Facebook, Instagram, Pinterest.

• Een gedetailleerd marketingplan voor content.

• Influencer Outreach.

Vind uw doelpubliek

Uw doelmarkt moet specifieker zijn dan mensen die uw product kopen. Wanneer u uw persona definieert, moet u op zoek naar een goed gedefinieerde set van uw kopersgroep. Uw persona is een weergave van uw doelgroep en moet het volgende bevatten:

• Demografie: leeftijd, geslacht, salaris, locatie.

• Interesses: hobby's, affiniteitscategorieën.

• Persoonlijk: doelen, uitdagingen, waarden, angsten.

Het ontwikkelen van een Keyword Driven E-commerce strategie

Ondanks dat de "experts" zeggen van niet. Zoekwoorden zijn belangrijk. Ze zijn erg belangrijk. En zullen er altijd blijven toe doen.

Vanuit een strategisch perspectief kunnen zoekwoorden u helpen bij het ontdekken van nieuwe producten die u kunt toevoegen aan uw assortiment. Dit is erg belangrijk in een concurrerend landschap. U kunt niet verwachten dat u een markt kunt veroveren als u niet weet welke zoekwoorden de markt bepalen.

Eén onderwerp kan honderden / duizenden zoekwoorden bevatten. Als u 400 zoekwoorden heeft gevonden, dan moet u achterhalen hoeveel onderwerpen er zijn en een pagina maken voor elk onderwerp, (niet per zoekwoord).

Zoekwoorden onderzoek is een lang, complex proces - te lang om in dit artikel volledig in te gaan bespreken. Maar ik wil er zeker van zijn dat u beschikt over wat u nodig hebt om de juiste zoekwoorden te kiezen, zodat u meer bezoekers naar uw website kunt genereren.

E-commerce marketingkanalen

Tegenwoordig zijn er zoveel marketingkanalen die u zou kunnen gebruiken: e-mail, content, Facebook, Instagram, Pinterest, YouTube, SEO, affiliates, SMS, chatbots en influencers.

Maar de sleutel tot succes is om niet overmoedig te raken. Kies één tot drie kanalen, zorg dat u ze goed beheerst en voeg vervolgens meer kanalen toe.

Op welke drie marketingkanalen moet u zich focussen?

Uit ervaring kunnen we zeggen dat er drie marketingkanalen zijn die van fundamenteel belang zijn voor het succes van e-commerce:

• E-mail

• Content

• Video

Wanneer u deze drie beheerst, wordt al het een stuk eenvoudiger.

E-commerce marketing funnel

Zodra u uw marketingmix heeft bepaald, heeft u een winstgevende marketingfunnel nodig voor alle bezoekers die naar uw webwinkel gaan en alle e-mail leads die u binnenhaalt.

Dit is hoe een winstgevende marketing funnel eruit ziet:

• Het Bewustmakingsstadium

• De interessefase

• De aankoopfase

• De herhaalde aankoopfase

Waarom heeft u een marketing funnel nodig?

Helaas koopt niet iedereen altijd bij de eerste interactie met uw bedrijf.

Soms kan het tot wel 15 of 20 "interacties duren" voordat mensen eindelijk kopen.

Met dat in het achterhoofd hebben we een e-commerce marketing funnel gecreëerd die u zal helpen om meerdere interacties te krijgen met uw prospects terwijl u ze van het "bewust" stadium naar het "herhaalde aankoop" stadium verplaatst.

Online Winkelen

Wij zijn uw partner als het gaat om e-Commerce Marketing. We maken uw webwinkel beter zichtbaar op het internet. Hierdoor zal uw bedrijf online beter worden gevonden. Persoonlijk contact en een hoge mate van service zijn hierbij belangrijk. Een vast contactpersoon zal u begeleiden en bij vragen wordt u direct geholpen. We verlaten de opdracht pas als u tevreden bent.
  1. Home
  2. e-Commerce

Content Marketing

Content Marketing

Content is altijd koning, maar de heerser van vandaag heeft een vreemde vorm van democratie gekozen. Uw koning moet de mogelijkheid hebben om de meerderheid te sussen.

Evolved Search Engine Optimization

Evolved Search Engine Optimization

SEO blijft veranderen en we zijn voortdurend in ontwikkeling om de best mogelijke resultaten te leveren. Wij zullen het plan dat werkt voor u maken.

Pay Per Click (PPC)

Pay Per Click

Zoekmachines besteden meer tijd aan premium voorpagina's met betaalde onroerend goed vermeldingen. U moet daar ook deel van gaan uitmaken. Wij bouwen een krachtige PPC Campagne.

Pay Per Click

Conversie Optimalisatie

Conversie Optimalisatie

Maak van uw toevallige bezoekers betalende klanten. Ga dan naar de volgende stap en zet ze om in Brand Advocates, die het woord, het woord van uw merk, zullen verspreiden. Start vandaag met Conversie Optimalisatie.

Conversie Optimalisatie

Web Ontwikkeling

Web Ontwikkeling

Krijg een website die werkt. Moderne klanten hebben hoge verwachtingen, de oude site is gewoon niet meer van deze tijd. Maak vandaag een nieuwe start. Een moderne website die geschikt is voor elk scherm.

Web Ontwikkeling

Sociale Media marketing

Sociale Media Marketing

Bouw een gemeenschap van Brand Advocates. Laat hen het woord van uw bedrijf verspreiden. Onze social media experts helpen u om klanten op de juiste platforms aan te trekken. Begin vandaag nog!

Sociale Media Marketing

Optimalisatie

Onze zoekmachine optimalisatie (SEO) diensten zijn ontworpen om de zichtbaarheid te verhogen binnen de algoritmische ('natuurlijke', 'organische' of 'vrije') zoekresultaten om kwalitatief en gericht verkeer te leveren naar uw website. We zijn een full-service online marketing bureau en specialist in SEO en de #1 op het gebied van online marketing in Nederland. Het optimaliseren van uw website is ons dagelijks werk. Online marketing bureau SEO SNEL.

Optimalisatie »

Webteksten

Het produceren van content die prospects en klanten bezighoudt, is de grootste uitdaging van content marketing waar bedrijven vandaag de dag mee geconfronteerd worden. Wij hebben de tijd, inzet en middelen die nodig zijn om waardevolle content activa voor uw team te creëren. Wij hebben de beste SEO tekstschrijver in huis die SEO teksten schrijft voor uw website en SEO tips geeft. Deze tekstschrijver werkt volgens een SEO Checklist en zal uw SEO teksten op een professionale manier schrijven.

Webteksten »

Webstatistieken

Google Analytics is één van de meest doeltreffende instrumenten in online marketing. Door gebruik te maken van Google Analytics data kunnen wij niet alleen inzicht krijgen in hoeveel verkeer er naar uw site komt, maar ook waar het verkeer vandaan komt en wat gebruikers ter plaatse doen. Een Google Analytics account is onmisbaar voor elke website en onze Google Analytics consultant helpt u graag bij het installeren en het uitlezen van de statistieken van uw website.

Webstatistieken »

Zoekmachine Optimalisatie

Het bouwen van een solide basis voor economische groei. Technische SEO analyse is de basis van elke levensvatbare SEO campagne. Zonder deskundige website-analyse, is het onmogelijk om te weten hoe en of de zoekmachines uw website zien. We bieden de beste SEO (Search Engine Optimization) en online marketing diensten van Nederland. Onze SEO diensten bieden de garantie op een toppositie in Google. Neem vandaag nog contact met ons op en uw website zal snel stijgen.

Zoekmachineoptimalisatie »

Zoekmachine Adverteren

We begrijpen dat het succes van gerichte reclame een samenwerkingsverband is. Wij willen samen met u de zoekwoorden en de belangrijkste zinnen, die relevant zijn voor rankings, verbeteren. Een Google AdWords expert zal samen met u bepalen welke zoekwoorden de meest kansen hebben om te groeien. Aan de hand van de SEO score en SEO check van uw website beoordelen wij of de uitslag die de SEO check laat zien het noodzakelijk maakt om de SEO content van uw SEO website aan te passen.

Zoekmachine Adverteren »

E-mail Marketing

Wat is e-mail marketing? E-mail marketing is een vorm van direct marketing die gebruik maakt van e-mail om een commerciële boodschap, over een product of dienst van uw bedrijf, aan potentiële en huidige klanten over te brengen. E-mail marketing is een vorm van viral marketing en direct marketing waarmee u tegen lage kosten kunt adverteren. Onze e-mail marketing consultant kent alle marketing trends op het gebied van e-mail marketing en helpt uw bedrijf met het maken van effectieve mailings

E-mail Marketing »

Internet Adverteren

Zoals PPC (pay per click) al aangeeft, betaalt u wanneer bezoekers klikken op uw advertentie. Met andere woorden u betaalt alleen voor het daadwerkelijk doorklikken naar uw website. Met PPC (pay per click) marketing kunt u tegen lage kosten adverteren op het internet. Uw website wordt weergegeven volgens uw bod voor een bepaald zoekwoord. Onze online marketing consultant bedenkt de beste marketing strategie voor uw bedijf. Met Google Adwords Pay Per Click adverteren kunt u altijd op de eerste plek staan.

Internet Adverteren »

Facebook Adverteren

Sociale Media Advertentie Diensten. Bereik uw doelgroep. Dankzij sociale media reclame kunnen merken gerichte advertenties leveren aan gekwalificeerde gebruikers en efficiënter verkeer naar hun websites leiden. Sociale media reclame zorgt voor micro-targeting van uw core doelgroep op basis van onder andere de locatie, leeftijd, geslacht en interesses. Adverteren op Facebook doet u tegen lage kosten. Facebook Marketing en een advertentie op facebook trekt altijd de aandacht van uw doelgroep.

Facebook Adverteren »