SEO SNEL bedrijfslogo

SEO copywriting

SEO Copywriting

SEO copywriting

SEO of zoekmachine optimalisatie is het belangrijkste onderdeel van zeer relevante online content. En grote bedrijven weten dat ze goede SEO copywriting diensten nodig hebben om op de eerste pagina van zoekmachines zichtbaar te zijn.

Zoekmachines zijn slim, maar u moet goed nadenken wanneer u met uw website hoger in Google wilt verschijnen.

En als u uw eigen blogposts of uw eigen online marketing content schrijft, dan moet u altijd SEO minded zijn wanneer u uw toetsenbord aanraakt.

Maar wie heeft de tijd om bij alles wat ie schrijft aan SEO te denken?

We gaan u nu een aantal optimalisaties laten zien, die minimale SEO copywriting skills vereisen en die uw positie in de zoekmachines zal verbeteren.

Laten we beginnen met zoekwoorden

Zoekwoorden zijn dood, toch? We hoeven ons niet meer druk te maken om zoekwoorden? Fout. Zoekmachines zijn erg goed in het achterhalen waar de content over gaat en weet deze nauwkeurig te matchen met zoekopdrachten, maar hoe moet een zoekmachine weten waar uw tekst over gaat, als u nooit de woorden of variaties op die woorden gebruikt.

U moet wat signalen over uw onderwerp geven. Dit is waar zoekwoorden kunnen helpen.

SEO copywriting maakt gebruik van uw zoekwoorden om de lezer maximaal betrokken en geïnteresseerd te houden. Het is tenslotte niet Google die het geld overhandigt!

Vind de juiste zoekwoorden

Zoekwoorden zijn de woorden (en woordgroepen) die uw doelgroep gebruikt om online te zoeken. Het is de moeite waard om op dit gebied uw huiswerk goed te doen.

Mensen zullen meestal niet naar uw bedrijfsnaam zoeken (tenzij u marktleider bent), zij zoeken naar meer informatie over hun probleem. Daarna zoeken ze naar een oplossing. En zij zijn de meest gemotiveerde kopers die u kunt krijgen, omdat ze actief op zoek zijn naar die oplossing.

Wees slim door verder te kijken dan woorden die uw bedrijf beschrijven voor de problemen die de mensen hebben en waar u natuurlijk het antwoord op bent.

Zoek naar synoniemen en gerelateerde woorden die u kunt gebruiken, zodat u niet één woord gebruikt. Gebruik een gratis keyword tool om de juiste zoekwoorden te vinden. Neil Patel introduceerde onlangs een gratis tool voor zoekwoorden onderzoek genaamd Ubersuggest.

Gebruik uw zoekwoorden zorgvuldig

Hoe slim zoekmachines ook zijn, het is belangrijk om te onthouden dat ze uw webpagina's niet kunnen zien. Ze zoeken naar eenvoudige signalen in uw content en code om erachter te komen wat u zegt en of het relevant is voor zoekopdrachten.

Gebruik uw zoekwoorden strategisch, plaats ze in:

• Headlines

• Subrubrieken

• Interne links / blogberichten

Backlinks

• Title- en description tags

• Alt tekst- en image tags

Een paar zorgvuldig geplaatste zoekwoorden is effectiever dan een hele pagina met keyword stuffing.

Een overtuigende Call To Action

Vergeet niet: SEO copywriters zijn allereerst copywriters, wat betekent dat ze weten hoe ze een CTA moeten maken. Een Call-to-action is belangrijk omdat u meer conversies kunt genereren, maar wist u dat een eenvoudige SEO techniek, zoals het opnemen van zoekwoorden en woordgroepen in uw CTA anchor-tekst, ook uw site kunnen helpen om betere rankings te behalen en om meer gekwalificeerde leads binnen te halen?

Een SEO copywriter kan u helpen met

Verbeterde paginafocus

Tenzij u SEO onder de knie heeft, kan het moeilijk zijn om de focus te leggen op een pagina. Gelukkig begrijpen SEO copywriters precies hoe ze uw content moeten verfijnen, targetten en positioneren, zodat deze het meest efficiënt scoort voor het door u gekozen zoekwoord.

SEO vriendelijke metatags en beschrijvingen

Weet u hoe u meta tags en descriptions moet schrijven? Weet u wel wat wat het is? Als uw antwoord "nee" is, is dat goed! Dit is het perfecte voorbeeld om antwoord te geven op de vraag waarom u opzoek bent naar een ervaren SEO copywriter. Meta tags worden door zoekmachines gebruikt om uw site te begrijpen. Meta tags zijn te belangrijk om te negeren.

SEO Copywriting

Rank beter met kwalitatief hoogwaardige SEO copywriting.

Omdat veel van onze klanten niet de tijd en de middelen hebben om consequent boeiende en informatieve SEO content te produceren, bieden wij een redactionele strategie en SEO copywriting, niet alleen voor uw webpagina's, maar ook blogs, artikelen en sociale media. Een recent voorbeeld:

Toename van de bezetting

Twee jaar lang wist een bedrijf in veilige opslag de bezettingsgraad van hun locatie in Zuid-Holland niet te verhogen. Dus hebben we voorgesteld om onderzoek te doen naar het koopgedrag van de lokale markt en online concurrentie. Na grondig onderzoek hebben we een microsite geproduceerd die zich rechtstreeks richte tot prospects, en hen direct een aantrekkelijk aanbod deed. Deze website hebben we geoptimaliseerd voor de lokale zoekresultaten. In slechts 30 dagen na het optimaliseren van de website en het begin van de PPC campagne, zag het bedrijf een stijging van 7% in de bezetting.

Content creëren die zoekmachine vriendelijk is.

Naast het feit dat gebruiksvriendelijke content belangrijk is, moet de content creatie van een bedrijf ook zoekmachine vriendelijk zijn. Gelijkwaardig aan dat van bezoekers die pagina's van websites scannen om alleen de informatie te lezen die ze zoeken. Zoekmachines scannen en indexeren webpagina's om het beste antwoord te kunnen geven op vragen van mensen.

  1. diensten
  2. SEO Copywriting