SEOOn-site - On-page - SEO - Technical - Report - Elements - Techniques

On-site SEO

on-site SEO

On-site (On-page) SEO, Zoekwoorden, Teksten

SEO of Search Engine Optimization is het proces van het vertellen aan de zoekmachines met welke zoekwoorden u gevonden wilt worden. Een snelle website is zeer belangrijk voor mobiele apparaten, omdat mensen niet langer dan 2 seconden willen wachten voordat een website geladen is. Mobiele zoekopdrachten nemen steeds verder toe. U wilt niet dat uw klanten naar de concurrent gaan omdat uw website te traag is. Met Google PageSpeed Insights kunt u de snelheid van uw website testen. Als er een score uitkomt van minder dan 75 procent dan is het tijd dat u contact met ons opneemt. Veel mensen begrijpen niet waarom SEO noodzakelijk is. Sommige mensen schijnen te denken dat ze door SEO problemen kunnen krijgen met Google. Hoewel het waar is dat de "illegale SEO technieken" u in de problemen brengen, wil Google dat u deelneemt aan "legale SEO", want het is de manier waarop de meest relevante resultaten worden bepaald.

# 1 - De belangrijkste plek om dit te doen zijn uw title tags. Er zijn een aantal richtlijnen voor title tags, maar ze zijn een beetje wazig, dus in sommige opzichten is het evenzeer een kunst als een wetenschap. De sleutel is een goed zoekwoorden onderzoekzoekwoorden onderzoek en relevantie. Als u aan het optimaliseren bent voor zinnen die niet van invloed zijn op de content van de pagina, dan zal het u waarschijnlijk niet lukken. Als u aan het optimaliseren bent voor wat er werkelijk op de pagina staat dan zal u het veel beter doen.

# 2 - Content van de pagina keyword density (zoekwoord dichtheid). U wilt unieke content publiceren, dit betekent dat als u wilt scoren u niet moet kopiëren en plakken uit Wikipedia. Vertel het in uw eigen woorden als u online succes wilt hebben.

# 3 - Meta description: dit is wat onder uw title tags verschijnt (snippet) in de zoekresultaten. Het moet dezelfde zoekwoorden als de titel tags bevatten, maar verder uitgewerkt. Dit zal u toelaten om te rangschikken voor een aantal aanvullende zoekwoorden.

# 4 - Heading tags: deze fungeren als secundaire title tags en zullen mits het goed gedaan wordt in de zoekresultaten verschijnen.

# 5 - foto's, banners en elk ander type afbeelding op uw website. Als uw foto's zijn geoptimaliseerd kan het u helpen om hogere posities te behalen voor deze zoekwoorden.

# 6 - Geo Tags: dit is iets relatief nieuws en wordt maar al te vaak over het hoofd gezien. Door het verstrekken van uw geografische locatie zult u het beter in de lokale zoekresultaten doen.

# 7 - Interne links: De belangrijkste woorden en zinnen binnen uw eigen website naar elkaar laten linken. Dit vertelt de zoekmachines wat belangrijke woorden of zinnen binnen uw website zijn

Als we dit alles doen samenvoegen dan zult u na verloop van tijd een verbetering van uw rankings (posities) zien. On-Site SEO is niet het einde van het proces op enige wijze, het is gewoon het vertellen aan de zoekmachines met welke zoekwoorden u gevonden wilt worden, maar in de meeste gevallen zal u op de eerste pagina staan. Voor concurrerende zoekwoorden is er meer werk nodig.

Zoekwoorden onderzoek

Dit is een stap die veel mensen overslaan of zelfs helemaal niet aan beginnen of begrijpen. Uw website moet geoptimaliseerd worden voor alle belangrijke zoekwoorden en niet alleen een paar keywords die u zou gebruiken om te zoeken.

Uw klanten weten niet altijd wat ze zoeken

Een andere fout die we zien is dat er vaak alleen wordt geoptimaliseerd voor de meest bekende zoekwoorden en zinnen. Daarmee bedoelen de meest voor de hand liggende zoekopdrachten, maar wij helpen u ook met de meer specifieke long tail zoekwoorden en deze mogen niet onderschat worden want juist deze zoekwoorden zijn belangrijk bij het uitbouwen van uw bedrijf. De meeste mensen zullen beginnen met een zeer algemene zoektocht, als ze dan niet het specifieke resultaat zien waarnaar ze naar op zoek zijn dan zullen hun zoekopdracht wijzigen en meer specifieke zoekwoorden gebruiken. Zichtbaar zijn voor alles wat relevant is voor uw bedrijf zal u helpen om als marktleider te worden gezien en het zal u helpen met het vinden van uw ideale klanten.

Zoekmachine Optimalisatie (SEO) voor mobiele apparaten

Google heeft een mobiele index voor mobiele apparaten. Websites met verse (fresh) content ontvangen een lichte ranking boost. Daarnaast blijft Google met hun Accelerated Mobile Pages project inzetten op websites die bezoekers in minder dan 1 seconde een complete website voorschotelen. Wilt u de strijd can uw concurrentie blijven winnen, dan is het belangrijk dat wij uw website voor smartphones en tablets optimaliseren.

Responsive design

Een responsive website is belangrijk, zowel voor SEO als uw website design. Meer en meer mensen gebruiken hun smartphone of tablet om zoekopdrachten te doen. Als uw website niet geoptimaliseerd is voor smartphones dan mist u veel klanten.

Maakt een bedrijf met een oproep button of direct bellen knop op hun website meer kans om vaker gebeld te worden dan een bedrijf met een website die dit niet heeft?

De meeste mensen kiezen voor de weg van de minste weerstand en als uw website makkelijk voor hen is om te gebruiken dan heeft u meer kans om klanten te krijgen.

  1. Diensten
  2. On-site SEO